martes, 28 de mayo de 2013

La casa embruxada

Avui en dia les cases encantades és una mica del que ja no es habla.Fa cosa de 100 anys havia més d'una casa encantada.Lo mes curiós és que la gent ho sabia, i evitava passar per aquest lloc.

Aquestes cases estaven desabitadas, però es venien molt barates, encara que ningú volia comprar-les.

Més d'un valent havia mort o s'havia quedat boig en aquelles cases.

Jo vaig tenir la sort, si la sort, de poder viure en una casa encantada i ara al meu llit de mort estic escrivint un llibre sobre la meva experiència.

Em vaig a mi mateix viure en una d'aquestes cases i sortir als 10 anys igual que com entre, entenimentat.

Va ser una cosa increïble les parets parlaven entre elles i en el desvan havia un fantasma.

Quan portava deu anys vivint en aquella casa sense cap por, ignorant que la casa estigués encantada, el fantasma va decidir acostar-ami.

Jo sorprès per veure que després de 10 anys el fantasma sortís del desvan a parlar li vaig dir "que és el que vols de mi?".

Al que em contesto:

-Jo no vull res has estat tu el que ha envaït casa meva.

El fantasma va explicar que ho estava passant malament que el era bo, però que tenia alguna cosa maligne dins i per les nits embogia.

D'aquí aquests sorolls que escoltava a la nit, vaig pensar.

A la nit següent el fantasma va embogir mes i sortir del desvan, era una cosa molt rara encara que ara parlés amb mi el no baixava del desvan per les nits, estava posseït.

Decidir que ja era hora de sortir d'aquella casa, tenia l'experiència d'haver parlat amb un fantasma i sortir airós, cosa que no qualsevol podia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario